Isnin, 29 Julai 2013

assalamualaikum..
haisyy lame dah tak updated nih ! eksited !

all this while banyak dah yang terjadi .
jatuh bangun hidup aku . walau orang lain nampak mende alah tu kecik kemetod ?!
but for me . it was something big ! Allahu ..

Hmm.
Ramadhan dah bergerak ke 10 hari terakhir .
terkesan sikit . nanti rindu lagi pada Ramadhan . kalau boleh nak ade Ramadhan 2 kali dalam setahun..

cepatnya masa berlalu ,aku sendiri tak jangka sejauh ini masa meninggalkan aku .
hey! somebody . tight me ! .

theres so much more for me to speak up . but i just can't make it up..

rindu masa2 yang dulu 2 . zaman2 sekolah .. budak2 ang tak cukup umur .. nmpk cm enjoy . tp penuh rahsia

but .. YEHHUUUU ! 3/8 make a coming back to Kluang ! . my beloved hometown eventhough sekejap . but nevermind . atleast aku ade masa yang terluang nak happy2..

semaunya taki mudah untuk aku . tapi aku try kuatkan diri aku . hehe .
jangan risau aisha syang . ALLAH ALWAYS THERE JUST FOR YOU !

insyaallah aku okey ! . hati kene kental ! haha

bye blogger! next time aku update ko lagi 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan